מחבואים בעולם האמתי, עם מכוניות וירטואליות

הסמארטפונים הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד ממבנה היד שלנו, הם הולכים איתנו לכל מקום וסוחפים אחריהם גם את תקציבי הפרסום בהתאמה. בתחילה הקמפיינים היו מבוססי הודעות טקסט או תמונה, לאחר מכן הם התפתחו להודעות טקסט או תמונה ואפילו וידאו מבוססי מיקום, ועכשיו זהו תור הזהב של קמפיינים חברתיים מבוססי מיקום, המייצרים אינטראקציה ו- gaming בין מספר רב של משתתפים.

בשבוע שעבר, סיטרואן השיקו מסע פרסום חדש עבור DS4 בשם "מחפשי DS4", שהוא בעצם משחק ענק של מחבואים עם מכוניות וירטואליות, בעולם האמיתי באמצעות טלפונים ניידים או באינטרנט דרך פייסבוק.

בכל יום, השחקנים מקבלים DS4 וירטואלית להסתיר ברחובות אמיתיים סביבם, בעבור כל DS4 שנמצא (או מוסתר), הם יקבלו ניקוד להגרלת מכונית DS4 חדשה.

אם אתם לא יכולים לצאת החוצה להשתתף במשחק, אתם יכולים לשחק באינטרנט באמצעות ממשק המשלב את Google Street View.

הרעיון מזכיר מעט את קמפיין MINI Getaway המפורסם, אך עדיין שומר על קריאטיביות ושימוש נפלא במדיה בפני עצמו. מעניין לראות לאן תחום הפרסום הזה ייקח אותנו וכיצד מותגים ינצלו זאת לפרסום חכם – המייצר אינטראקציה אמיתית עם הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים.

{lang: 'iw'}

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>